Åpent hus tirsdag 30. januar kl. 18.00-20.00

Under Åpent hus presenterer vi hele bredden av muligheter innenfor studiespesialiserende utdanningsprogram. Vi deler våre erfaringer og opplevelser i skolehverdagen, og gleder oss til å treffe kommende elever! Rådgiverne, lærerne, skoleledelsen og våre egne elever bidrar i arrangementet. Presentasjoner om hele skolens tilbud gis fortløpende i gymsalen

Spørsmål om Åpent hus kan rettes til rådgiverne våre: Karen Marie Halden 905 82 291, eller Kenneth Kastet 911 93 986.

Information in english:

Åpent Hus Tuesday January 30th, 18:00-20:00

At our Åpent Hus we present the full choice of subjects available in vg1 at St. Olav vgs. We share information on, and our experiences of, a regular school day and look forward to meeting our future students! Counsellors, teachers, administrators and our own students all participate in this event. Detailed presentations will be held continuously throughout the evening.

Questions can be directed to our counsellors: Karen Marie Halden 905 82 291 or Kenneth Kastet 911 93 986.